ManonInLouisiana.reismee.nl

Host-family

Hoi hoi, dit is dan mijn eerste "blog post" !

Gisterochtend kreeg ik dan eindelijk het verlossende bericht waar ik (inmiddels al een halfjaar!! ) op gewacht had. Ik was natuurlijk vreselijk nieuwsgierig waar en met wie ik de aankomende periode de tijd mee door moet brengen. Natuurlijk was ik niet thuis toen ik het bericht ontving en had mijn telefoon nog maar 2% batterij… Precies genoeg om de email te openen en te zien dat ik in de staat Louisiana geplaatst ben. Snel naar huis geracet en samen met mijn vader en Jelmer alles rustig doorgelezen. Daarom kan ik jullie nu (eindelijk) vertellen dat ik 9 augustus vertrek naar Pineville. Mijn host-family zal bestaan uit een moeder Lorette, vader John, broertje (16) Austin en een andere exchange student, een Spaans meisje Paula van mijn leeftijd. Ook hebben we twee honden!

Laughing
Op 12 augustus begint mijn eerste schooldag al, ik ga naar Tioga High School, waar ik een rood-wit schooluniform moet dragen! Bij deze garandeer ik jullie alvast een foto. Zodra ik meer sappige detail verhalen heb om jullie jaloers mee te maken post ik deze!

Xx Manon

PS. Als jullie niks van mijn reis willen missen vul dan even rechts in de kolom je email in. Op deze manier krijg je een berichtje wanneer er weer een nieuwe blogpost is.

Reacties

Reacties

sandra

Super leuk een blog! De goede kleuren blijf je behouden, rood en wit (den hoorn). Haha

Tanja Reijmers Borgen

fretanjela@online.nl

Tanja Reijmers Borgen

Oh er ging iets fout. Veel plezier en wijsheid.we hopen dat je veel leert en het gezellig hebt daar. Zet hem op!!!????????????

Patrick

This is absolutely awesome
Allready fabulous to See Your First pre posting
Thrilled to See more postings coming
Pls Add me to Your email list

Nena

Oeeeh rood schooluniform, jaloers! ;)

Michèle

Ha ha, wordt je dan eindelijk toch nog een keurig meisje!!! Wij willen ook in de mailinglijst. Meerli@ziggo.nl. Xxx

Michelle

Veel plezier in Louisiana.

Nikki

nikki_babette@hotmail.com

super leuk dat je een blog bij houdt !
Veel plezier!

oma&opa Borgen

Het begin is veelbelovend!We verheugen ons op leuke reisverslagen.Leuk dat je met het spaanse meisje samen naar Pineville reist.Een super leuke en leerzame tijd in het zuiden van Amerika.Blijf wel dezelfde Manoon hoorLiefs van ons.Opa en oma.

Anita

Zet 'm op Manon! Leuk zo'n blog voor het volgen van je avonturen. Ik kijk ernaar uit!
Groetjes,
Anita

Monique

Ik mag vast niet zeggen dat ik je vreselijk ga missen .... nou dan zeg ik dat maar niet.
Ik hoop dat je het ontzettend naar je zin hebt!!! en ik ben heeeeeel trots op je! xxxxxxxxxxx hvj

Stefanie

Wat een avontuur, gaaf!! Leuk dat je een blog gaat bijhouden. Alvast goede reis!!

Mieke

Heel veel plezier, Mara en ik gaan zeker je blog volgen! We zullen de 9e aan je denken, goede reis.... oohh wat spannend!!xx

Conny

Hoi Manon! Heel veel plezier in Pineville en natuurlijk ga ik je blog volgen :-)

Yvonne Poot

Ik kijk nu al uit naar alles wat je daar gaat beleven. Veel plezier in Pineville en een goede reis de 9de. xx

Renata uisman

Spannend, geweldige ervaring voor je. ik zal met plezier in de gaten houden wat je allemaal gaat beleven!!!!

Lotte

Oh, nog 3 dagen hoe gaat het daar nu? :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!