ManonInLouisiana.reismee.nl

Homecoming-week

Hee allemaal!! Dit wordt waarschijnlijk een lange blogpost want afgelopen week was het homecomingweek!! Het is dan altijd een erg gezellige bedoening. Bij homecoming komen studenten die al eerder van school geslaagd zijn allemaal voor het weekend naar huis en meeten hier weer oude vrienden/ klasgenoten/ leraren etc. Daarom heet het ook "homecoming". We hadden elke dag van de week een andere dresscode. Helaas heeft de school sinds dit jaar een nieuwe principal en die is heel streng en daarom vielen de thema's dit jaar erg tegen. Maandag was het hatday. We moesten gewoon ons schooluniform aan maar we mochten allemaal hoeden op. Er was ook iemand die met een hele grote kaas op zn hoofd door de school liep haha! Na school ben ik toen met Taylor in een mexicaans restaurant gaan lunchen. Dinsdag was het camoday. Mijn familie hier houdt nogal van jagen dus er is veel camouflage kleding in huis. Op school zag iedereen er dus uit als een boom ongeveer, including me. Na school zijn Taylor, Breanna en ik toen weer in dat mexicaanse restaurant gaan eten en daarna een kleine shopsessie gehouden. We moesten een cadeautje hebben voor mn host-vader want die was vrijdag jarig. Woensdag was het touristday. Je moest je schooluniform broek/rok dragen maar je mocht een hawaii shirt en teenslippers aan. Helaas had ik geen hawaiishirt dus was het gewoon een schooluniform met teenslippers. (Kon nu wel eindelijk mn gelakte teennagels showen!) Ik ben die dag na school samen met Kayla gaan shoppen in de mall. We hebben de gekste hakken uitgeprobeerd en hadden veel lol! We hebben de laatste inkopen gedaan voor de homecoming dance die zaterdag was en zijn goed geslaagd! Donderdag was het Jerseyday. Je moest weer gewoon je schooluniform broek/ rok aan, maar je mocht een shirt aan met een team erop. Ik had een paars LSU Shirt aan. LSU is het football team van Louisiana. Die dag ben ik voor de tweede keer met de schoolbus gegaan. Jaja, eindelijk! Die echte gele:) In de avond was de homecoming-parade. Het begon om 6 uur en er kwamen allemaal versierde trucks voorbij. Ze gooide echt heel veel snoep. Ik was elke seconde snoep aan t oprapen en heb dus meer de grond gezien dan de parade zelf haha. Heb nu wel een hele grote zak snoep!! Vrijdag was het net zoals elke dag spiritday. Dan mag je een Tioga High School shirt aan en voor 1 dollar een spijkerbroek dragen. Deze dag was dan de Homecoming football game! Dat betekend dat we op school weer een pep rally hadden en alvast gingen "cheeren" voor de footballers die die avond zouden spelen. Na school zijn Taylor en ik naar de nagelsalon gegaan. We hebben onze nails laten doen voor de dance alvast. Thuis waren de ouders van Dave (host-vader) er voor zijn verjaardag. Toen die weggingen zijn we naar de football game op school gegaan. Deze game was iets anders dan normaal omdat het homecoming was. De homecoming King en Queen waren announced. Tot mijn verbazing is een van mn beste (mannelijke) vrienden hier de homecoming king geworden! Tioga had de football game met 36-14 gewonnen. Daarna zijn we naar huis gegaan. We hadden nog een feestje voor Dave zn verjaardag. Er was heel veel lekker eten en gezelligheid. We hadden een groot kampvuur in de mega tuin. Uiteindelijk rond 2u gaan slapen. De volgende dag alweer vroeg op want het was de dag van de homecoming dance!!! Samen met Ellie, Madison en Delaynee ben ik naar een makeup en hair salon gegaan waar we 3 uur gezeten hebben. Ik had alleen geen zin om 100 dollar te gaan betalen voor iemand die mn haar doet, dus Taylor had me dje ochtend al geholpen met m'n haar en ik vond dat t er prima uitzag! Om 4 uur onze jurken en hoge hakken aangetrokken. Toen zijn Ellie, Anouk, Kayla, Josh, Matt, Kristian, ik en nog wat mensen foto's gaan maken. Ze zijn echt leuk geworden. Het duurde echt forever, want de vader van ellie maakte de foto's en hij is echt professioneel en een perfectionist. Dus nadat we bij het lake hebben geposeert, een bridge, de railroad en wat random spots was het al weer 2 uur later. Tijd voor eten!!! We (Ellie, Anouk, Matt, Kristian, Kayla, Josh en ik) zijn toen naar een steakhouse en sushibar gegaan. Je had een eigen privekok aan je tafel die allemaal trucjes deed en heerlijk kookte. Super vet! Maar duidelijk inbegrepen in de prijs. Daarna was het dan eindelijk tijd voor de dance!! Iedereen stroomde binnen met prachtige kleren. Voordat je naar binnen mocht moest je eerst langs de security en een alcohol blaastest doen. Eenmaal binnen deed iedereen meteen zn hakken uit haha! We hebben uren gedanst en weer nieuwe mensen leren kennen. Om stipt 11 uur ging de muziek uit, licht aan en de versiering van de muren af. Voordat je naar buiten mocht moest je eerst weer diezelfde alcoholblaas test doen. Gelukkig alles goed ;p Thuis hadden we nog een afterparty. We zaten weer in de tuin bij het kampvuur met vrienden (en eten) en deden (amerikaanse) spelletjes en kletsten. Toen ik mn handstand ging showen ging het niet helemaal goed... Ik liep naar een hek die ongeveer tot mn middel kwam. Toen ik een handstand maakte ging eerst alles goed, maar ik was vergeten dat het hek niet zo high was. Dus ik zwiepte mn benen er tegen aan, maar er was niks! Dus mijn benen vlogen over het hek heen met mij erachter aan. Iedereen natuurlijk helemaal lachen. Uiteindelijk sliep ik pas om 4u na een geweldige dag! Kan ik weer iets van m'n bucketlist afstrepen: de bus en homecoming! De foto's staan op facebook voor de liefhebbers. Bedankt voor het lezen en groetjes uit het nog steeds warme Amerika! Xx Manon

Reacties

Reacties

Dad

Oh My dead you ARE ENJOYING Yourself

I always thought you looked like a tree:)
A slim one though xxx

Mam

Wat een prachtervaring weer erbij!! Je foto's zijn geweldig! Je zag er geweldig uit schat!! Xxxx hvj

Stefanie

Wat een gave week heb je gehad! Klinkt super leuk allemaal. Groetjes vanuit NL. En..... hier vandaag 14 graden en motregen ;-)

Alfred

Tjonge,
Wat leest dit relaxed en wat een feest moet het toch zijn op school!!??
Geniet er maar lekker van hoor !

jeannette

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je niet door de alcoholtest komt op het einde van het feest. Mag je dan niet meer naar buiten?

Anita

Zo, er gebeurt nogal wat op die Amerikaanse scholen! Toppie! En wat zag je er mooi uit met je krullen en je fraaie jurk! Groot gelijk dat je geen 100 dollar wilde betalen, je deed niet onder voor de andere meisjes!! Have fun!

jelmer

Ik wou dat ik er ook was. Je weet hoe goed ik kan dansen???? Ik hou van je

Willy Borgen

Wat een verslag! Ik voel me alsof ik er zelf bij ben geweest.Wil je nog steeds "schooljuffrouw"worden? Ik zit meer te denken aan journaliste!

Suzanne

Superleuk allemaal non!!

Michele

Las ik je verhaal lees zie ik het helemaal voor me. Vooral van die snoepjes en die handstand. Jij bent echt gek! Maar dat wist je natuurlijk al????. Waarom moet je een euro betalen om een spijkerbroek te mogen dragen op vrijdag? Gaat dat geld naar een goed doel ofzo? Echt maf. Je zag er prachtig uit op al de foto's en ook die schoolfoto met dat platte ding op je hoofd????. En die griezelfoto's, ik herkende je bijna niet. Een echte heks...vooral zoals je keek! Heel veel plezier verder, maar dat zit wel goed geloof ik. Cardet is al geboekt! Xxxx

Michele

Ps. waar in de tekst heel veel vraagtekentjes staan, had ik een plaatje ingevoegd. Maar dat pakt hij niet geloof ik, haha. ????????????????

Conny

Wat maak je veel mee daar zeg, prachtige verhalen! Je blog leest lekker weg, het is idd net of we erbij zijn :-) Veel plezier verder, ik blijf je volgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!