ManonInLouisiana.reismee.nl

HAPPY NEW YEAR!!!

Even een kleine blog om jullie allemaal alvast een geweldig 2015 toe te wensen! Bij jullie duurt het nog maar 2,5 uur terwijl het hier nog 9,5 uur duurt, gek idee hoor...

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het jaar 2014, het was een geweldig jaar wat vreselijk snel voorbij is gevlogen!

Ik heb mijn agenda hier eens doorgespit en een top 10 gemaakt van de leukste dagen van 2014 (alleen in de USA).

  1. 11 Oktober, - Homecomming dance + uiteten en gekke foto's maken met vrienden + een afterparty + bonfire.
  2. 26 Augustus, - Grote shopsessie met Anouk, Ellie en Maddison + uiteten bij Burger Kingg.
  3. 30 Oktober, - Trunk or Treat + Ball boo walk + PIZZA.
  4. 22 December, - Feestje van Ellie + Sleepover bij Anouk.
  5. 23 Augustus, - Garagesale + Eigen kamer inrichten + Pool Party.
  6. 17 Oktober, - Treefarm Massacre (spookbos) + sleepover bij Anouk.
  7. 27 November, - Thanksgiving! + Shoppen + Veel eten + Spelletjes spelen.
  8. 28 November, - Black Friday + Nieuwe Hunger Games film kijken i/d bios + spelletjes spelen.
  9. 06 December, - Exchange-Student Christmas party + Christmas float versieren.
  10. 10 Oktober, - Nagels laten doen samen met Taylor + Homecomming football game + kampvuur.

Natuurlijk heb ik nog veel meer leuke dingen gedaan, en was 't lastig om van de inmiddels ongeveer 150(!) dagen in de USA er maar 10 uit te kiezen, maar het is me gelukt haha.

Ik ben ontzettend benieuwd wat 2015 gaat brengen, ik ben d'r klaar voor!

Doe allemaal voorzichtig met het vuurwerk en begin 2015 met een lach! Gek idee dat ik jullie allemaal weer ga zien in 2015!

Xxx Manon

Ps. Odette, zeg maar tegen je jongens dat ze niet mogen mopperen dat ze pas vanaf 18:00 vuurwerk afsteken, hier steekt helemaal niemand vuurwerk af, zelfs niet om 00:00 haha.

Reacties

Reacties

Anita

Ha Manon, jij ook alvast een hele.gezellige jaarwisseling! Wij zijn er bijna! Heel veel liefde, pret, lol en gekkigheid toegewenst in 2015! Tot ziens in juni!

Jelmer

Al bijna op de helft, nog een paar maandjes voordat ik op het vliegveld op je sta te wachten. Ik hou van je????

Jelmer

Stomme smileys worden vraagtekens...

tanja

HAPPY NEW YEAR

tanja

HAPPY NEW YEAR

Renata

Hey Manon, een heel gelukkig Nieuwjaar en dat er maar heel veel dagen komen die een plekje in je top 10 verdienen. xxxxx

Yvonne

Voor jou ook een heel gelukkig, gezellig en gezond 2015!! Die gezelligheid zit wel snor daar, geloof ik. Lijkt mij inderdaad niet meevallen om een Top 10 met leukste dagen te maken. Op naar de Top 40?? Liefs, Yvonne

Dad

Oh wat maak je veel mee. Ik wou dat ik eens ergens kwam
Ik zie helemaal niks van voordat je naar Amerika ging.

Leuk idee weer zo n leuk kort verhaal.

Jeannette

een goed 2015
ik wou gister soms dat ik in een vuurwerkvrije zone zat, in Louisiana bijvoorbeeld, leek me heerlijk als mijn trommelvliezen weer eens aan het schudden waren na de harde knallen.

Timothy

jij ook gelukkig nieuwjaar, en een leuke top tien. tot de volgende keer zus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!