ManonInLouisiana.reismee.nl

"Zo gezegd, zo gedaan."

Hee allemaal!

Het is nu alweer februari en dat betekend dat het soccer seizoen helaas is afgelopen =(
Het team van dit jaar was zo gezellig en iedereen deed zo enthousiast mee (ookal kon bijna niemand voetballen) dat de coaches proberen te regelen om ook met het spring season mee te doen. Ben benieuwd of dat lukt, normaal is elke sport maar 1 seizoen en niet 2. Januari was echt vol met soccer. We trainden elke dag en hadden elke dinsdag en donderdag een wedstrijd en dan een paar keer ook nog op zaterdag. We speelde laatst ook een wedstrijd uit tegen Leesville, dat is zo'n 1,5 uur rijden verderop en het was op een schooldag. Halverwege m'n 6e uur werd het voetbal team dus uit de klassen gehaald. Zowel het meisjes als de jongens. We verzamelde in de lobby van de school en vertrokken toen met de schoolbus naar Leesville. Meisjes en jongens mogen niet naast elkaar zitten in de bus. Dus eerst moesten de jongens instappen, die zaten achterin de bus. Dan een rij legen banken ertussen en dan voorin de meises. Onderweg stopte we bij een "All you can eat" restaurant. Nou geloof me ik heb nog nooit zoveel gegeten voor een wedstrijd. (Hotdog, meerdere mexicaanse taco's, cheese macaroni, slagroom sorbetijs, meerdere american cookies, brownie, en de rest ben ik alweer vergeten.) We zaten allemaal met circa. 6 personen aan een tafel, jongens en meisjes mochten weer niet samen zitten. Ik vind het altijd wel grappig op mijn coach te pesten, dat doe ik dan ook regelmatig en zo nu weer. Omdat het een all you can eat restaurant was vermoed niemand iets als je opstaat van je tafel en wegloopt. Jasmine en ik besloten om aan het personeel te vertellen dat onze coach jarig was en dat wij hier allemaal waren voor haar verjaardag. Nou "zo gezegd zo gedaan." Niet veel later stond al het personeel om haar tafel te zingen en te klappen. Wij gingen met z'n allen meedoen en de rest van het restaurant volgde. Het was heel grappig! Vooral haar gezichtsuitdrukking. Ze keek meteen naar mij met zo'n blik van, ik weet dat jij hier achter zit...
Naja, na het eten dus nog een uur rijden voordat we er aankwamen. De jongens speelde eerst hun wedstrijd en daarna wij. Tegen de tijd dat w3e weer naar huis gingen was het half 9 ofzo en iedereen bekaf. In de bus kreeg iedereen nog een eigen pizza. Nou na dat middagmaal en na net een wedstrijd spelen krijg ik dat echt niet op, dus Anouk en ik hebben samen 1 pizza gedeeld en de andere aan de coach terug gegeven. Mijn voetbalcoach is ook mijn engels lerares op school, en de volgende dag nam ze dus triomfantelijk die pizza mee naar school en heb ik hem tijdens haar les alsnog opgegeten.

Een paar dagen later was het "Senior Night", hier staan inmiddels ook allemaal fotos van op Facebook. Senior Night is dé avond van de seniors. Het is normaal de laatste wedstrijd die je speelt, en omdat seniors als het goed is binnenkort afstuderen is dit hun afscheid zeg maar. Het meisjes voetbal team speelde eerst hun wedstrijd. We speelde tegen echt een onsportief team. We wonnen met 7-0 ofzo, en mijn vrouwtje kon er niet tegen dat ik haar steeds in de weg liep. Ze begon me steeds te tackelen, uitteschelden, etc. Aan het einde van de wedstrijd gaat iedereen altijd in een rij staan en geef je elkaar om ste beurt een hand. Toen het mijn beurt was om haar een hand te geven trok ze hem weg, keek me aan en zei: "No, f*ck you b*tch!" Dit heb ik tegen mijn coach verteld, de coach heeft een klachten brief gestuurd aan de principal van hun school en nu is ze expelled haha.
Na onze wedstrijd werden de Seniors gehuldigd. Eerst de meisjes dan de jongens. Er waren in totaal 9 seniors. Ik was als tweede aan de beurt. Je naam werd door de speaker geroepen en dan moest je naar voren stappen, naar het midden van het veld lopen en daar je escort met bloemen ontvangen. Dave, mijn hostvader, escorte mij. Eenmaal daar moest je door het midden van het veld lopen terwijl door de speakers een verhaal over je schalmt. Er werd verteld in wat voor schoolclubs je zit, wat je later wilt worden en allemaal dat soort dingen. Na de huldiging bleef ik nog even kijken naar de jongens wedstrijd en daarna naar huis.

Behalve het vele voetballen heb ik ook nog wat andere leuke dingen gedaan. Zo heb ik onder andere gitaarles gekregen van mn hostvader en hij heeft me ook een gitaar gegeven die ik mag hebben/gebruiken tot ik weer wegga. Verder ben ik nog naar de dierentuin geweest, een paar keer uiteten geweest, een nagel pedicure met Taylor, winkelen en de SuperBowl op tv gekeken. Laatst was er ook een Beauty Pageant op school, dit is elk jaar 1x. Leerlingen (alleen meisjes) kunnen zich inschrijven, er worden er dan 10 gekozen die zich erg lang voorbereiden op de grote show. Die show was dus een paar dagen terug. Ik ging kijken en het leek echt net op een film. het duurde 2 uur en ze zochten de Miss Campus Beauty van 2015. Er waren 5 jury's. De eerste ronde was dat elke contestant een interview met hen moest afleggen. Dit konden wij als kijkers niet zien. De tweede ronde was talent. Sommige zongen, andere danste, andere speelde piano etc. Het derde deel bestond uit "beauty". De hele avond was dus gevult met jurkjes, acts, geklap, en weet ik veel wat. Zag er zo leuk uit!

Helaas hoorde ik deze week ook wat minder leuk nieuws... Ik zou dus over een week deze tijd nu in Disney rond lopen, helaas is dit gecancalled

Cry
Cry
Ik keek hier echt al heel lang naar uit dus baal echt als een stekker! Er hadden teveel mensen van school op t laatste moment afgezegd dus we konden de busreis niet meer fianceren... Dus als jullie medelijden met me hebben kunnen jullie als troost wel wat dropjes opsturen, dat helpt denk ik wel haha.

Bedankt voor het lezen van mijn blog! & hopelijk weer tot de volgende keer!

xx Manon

Jelmer

Jij had die beauty pageant zo gewonnen xx Maar goed dat je niet aan zulke onzin meedeed

Manon

Je bent zelf onzin jelmer.

Manon

Awh je bent wel lief hoor haha

Jelmer

Weirdotje van me

Marissa

Doe je gast adres in de app en we zullen je super veel eten sturen! En stroopwafels!!!!
Ik zal er eentje voor je drinken vanavond!

jeannette

hoop dat het lukt met het nog een seizoen voetbal. anders zou je hier nog tonnetje rond aankomen na al dat eten en te weinig bewegen. Ik stuur je liever een komkommer of zo als ik lees wat je daar allemaal naar binnen werkt. Kom over een tijdje maar lekker gezond eten hier. Maar geniet eerst nog maar daar,dat lukt wel, ook zonder Disney. veel liefs,Jeannette

Dad

Oh oh
Je zet de boel weer op stelten zeg.
Maak er wat moois van

Life is short have fun

Anita

O, o, wat een fast food! Blijf maar vooral voetballen! Zal duimen dat het nog een seizoen plaatsvindt! Jammer van Disney, kan me voorstellen dat dit een grote teleurstelling voor je is. Maar je bent er nog niet weg, wie weet komt er nog een mogelijkheid! Zet 'm op! Laat ze maar een poepie ruiken ;-)