ManonInLouisiana.reismee.nl

Home sweet home.

He allemaal!

Bij deze nog 1 laatste verhaal om mijn reis/ blog mee af te sluiten. Inmiddels ben ik alweer ruim een week in Nederland. Het is erg wennen, maar toch ook wel weer erg leuk. Het Nederlands praten gaat eigenlijk best goed. Soms betrap ik mezelf er wel op dat ik engels ga praten wanneer ik moe ben. Bovendien praat ik in het engels als iets uit reflex gaat (als ik schrik bijv.)

Verder ben ik eigenlijk alweer helemaal ingeburgerd. Er is alweer gefietst, alle hollandse snacks gegeten, mee getraind met mijn (oude) voetbal team, iedereen weer gedag gezegd en noem het maar op.

Ik krijg erg vaak de vraag hoe mijn jaar nou was en wat nou het áller leukste was. Nou bij deze: over het algemeen heb ik een positieve ervaring gehad over mijn jaar. Ik ben erg blij dat ik een jaar geleden toch gedurft heb om in dat vliegtuig te stappen. Er zijn natuurlijk ook mindere dingen geweest, dat je even moet slikken en soms zelfs denkt van "jezus, waarom heb ik mezelf nou in deze situatie gewerkt?" Gelukkig overtreffen de leuke ervaring de mindere en zijn de leuke ervaringen degene die je later onthoud en waar je met een glimlach op terug kijkt. Ik heb erg veel (positieve en negatieve) levenservaring opgedaan waar ik later nog veel aan zal hebben. Dus al met al: Ja ik heb een leuk jaar gehad! Ik zou nu niet meteen al terug willen en het allemaal nog eens over doen, maar in de toekomst wil ik zeker nog eens terug om iedereen gedag te zeggen en mijn memories nog eens te kunnen beleven. Wat het leukste was? Geen idee!! Als ik iets moest noemen zou het denk ik Disney zijn. Maar verder heb ik ook met volle teugen genoten van het voetbal seizoen en van alle gezellige middagen met mijn zusjes en vrienden.

Voordat ik nu weer in Nederland aan de bak ga, ga ik eerst nog even genieten van 3 maanden vakantie en door Europa touren.

Gister had ik dan mijn "Welcome back/ late 18e verjaardag" party. Zelf vond ik het erg leuk en geslaagd! Ik hoop jullie ook. Allemaal erg bedankt voor het opkomen dagen, het was leuk jullie weer te zien! Op mijn feest was er ook een "Quiz" over mijn jaar, ik had beloofd vandaag de winnaars op mijn blog te gooien, dus bij deze:

- Anne+René+Jeannette: 1 Bioscoop ticket.
-Renske: 1 Bioscoop ticket.
-Anouk: 1 Bioscoop ticket.

Bovendien had ik voor Jelmer en Anita nog een sleutelhanger uit Disney meegenomen vanwege hun leuke reacties op mijn blog.

Jullie prijzen komen jullie kant op!

De foto's van het feest gister staan op Facebook.

Sneak peek:

Ontzettend bedankt voor het volgen van mijn blog het afgelopen jaar. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.

xx Manon

Reacties

Reacties

Jelmer

Ik zal proberen de ticket van mijn familie voor vanavond te stelen ;) Manon het zijn 10 veels te lange maanden geweest. Ik ben dolgelukkig dat je weer terug bent. Voorlopig ga je lekker nergens lang naartoe zonder mij en helemaal niet zo ver weg!!!! Nee hoor dat meen ik niet (misschien een beetje). Ik hou van je, heel veel.

willy borgen

Het was onwijs zondagmiddag en dat werd natuurlijk in de hand gewerkt door het mooie weer.De reisverhalen hebben we van genoten,deze laatste ook weer.Maar het allerbelangrijkste voor ons dat je weer in levende lijve voor ons stond!en nog steeds dezelfde manon was.Bedankt voor het willen delen van je ervaringen en nu tot spoedig ziens knuffel xxx van0pq enoma.

Tanja

Het was een heel geslaagd party feest met heerlijk weer en lekkernijen. Fijn dat je weer blij bent om thuis te zijn.Dank voor je leuke verhalen ik heb ze met veel plezier gelezen.dikke knuffel,
Tanja xxx

Anita

Ha Manon, fijn je weer heelhuids terug te zien! Alsof je niet weggeweest bent! Wat vliegt zo'n jaar! Ik vond het erg leuk je verhalen en ervaringen te hebben kunnen volgen! Ben dol op reisverhalen! Wanneer ga je weer...... ;-)
P.S. Dank je wel alvast voor de Disney-sleutelhanger! Leuk!

jeannette

ja, leuk je weer te zien en je verhalen te horen etc. Maar het is zo stil bij ons in huis, jij terug en Jelmer verhuisd.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!